ورزشی

حمید درخشان: تیم ملی متعلق به همه مردم است، برای شخص خاص یا قشر خاصی نیست./ نتیجه بازی ایران قطر ۰-۲ به نفع ما تمام خواهد شد.

خبرمهم: درخشان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران: شرایط تیم قطر با شرایطی که ما با آن‌ها بازی‌های دوستانه انجام دادیم خیلی فرق کرده.

درخشان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران: هیچ تیمی را نباید در این شرایط دست کم بگیریم چون اگر این اتفاق بیفتد مثل بازی اردن و کره می‌شود. برای همین باید حساب شده و با برنامه بازی کنیم. /مردم با قهرمانی تیم ملی در هر صورتی خوشحال می‌شوند. 

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، حمید درخشان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم نسبت به وضعیت تیم ملی ایران و قطر در بازی امروز  جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با توجه به نتایج بازی‌های گذشته این دو تیم، گفت: در‌حال حاضر شرایط تیم قطر با شرایطی که ما با آن‌ها بازی‌های دوستانه انجام دادیم متفاوت است و خیلی فرق کرده. قطر الان به جایی رسیده که خودش می‌تواند مدعی باشد و بعد از یک بازی می‌تواند فینالیست باشد. به همین خاطر باید حواسمان را جمع کنیم چون این بازی برای ما بازی راحتی نیست و باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم تا بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنم. اگر هم فرصتی به حریف بدهیم کار برای خودمان سخت می‌شود و برگشت به بازی برایمان دشوار خواهد شد. 

درخشان ادامه داد: هیچ تیمی را نباید در این شرایط دست کم بگیریم چون اگر این اتفاق بیفتد مثل بازی اردن و کره می‌شود. برای همین باید حساب شده و با برنامه بازی کنیم. 

این کارشناس فوتبال در‌ پاسخ به این سوال که مردم در‌حال حاضر دلخوری‌های زیادی از وضعیت اقتصادی و معیشتی دارند، شما چه صحبتی با مردم خواهید داشت تا بتوانند تیم ملی را از میان دلخوری‌ها و نا‌رضایتی‌هایشان جدا کنند، تاکید کرد: من به مردم چیز خاصی نمی‌گویم. مردم خودشان همیشه عاقل، بالغ و دانا هستند و خودشان همیشه مسائل را تشخیص می‌دهند. منتهی من اعتقاد دارم تیم ملی متعلق به همه مردم است. برای شخص خاص یا قشر خاصی نیست. مردم با قهرمانی این تیم در هر صورتی خوشحال می‌شوند. تیم ملی نشأت گرفته از کل جامعه است و همه مردم در آن نقش دارند، چون پول بیت المال است که برای این بچه‌ها خرج می‌شود و من معتقدم هر تلاشی که این عزیزان انجام دهند فقط به خاطر مردم و رضایتمندی مردم است. 

حمید درخشان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان با‌تاکید بر نتیجه بازی ایران و قطر گفت: من امیدوارم که امروز بازی را ببریم و فکر می‌کنم نتیجه بازی ۰-۲ به نفع ایران تمام خواهد شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا