اجتماعی

مشکل امدادگران و نجاتگران هلال احمر حل می‌شود

خبرمهم: معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر گفت: در تبدیل وضعیت نیروهای هلال احمر مخصوصا حل مشکل امدادگران و نجاتگران اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، پیمان نامدار در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید هلال احمر استان در سالن پتروشیمی برگزار شد، اظهار داشت: هیچ سازمان‌ مردم نهاد و  NGO و جمعیتی در کشور نداریم که همه چیز آن مردمی باشد جمعیت هلال احمر قریب به اتفاق املاک و مستغلات آن توسط مردم وقف شده و یا در قالب سایر عقود شرعی به هلال احمر واگذار شده است.

وی افزود: جمعیت  هلال احمر مدیون همت‌ها و تلاش‌های سرخپوشان جوانی است که در تحقق ماموریت‌های هلال احمر تلاش می‌کنند و  هرجا کار زمین مانده‌ای هست هلال احمر ورود پیدا کرده و در کنار سایر دستگاه‌ها ایفای نقش می‌کند.

نامدار با تمجید از پیشگامی شهر تبریز در تشکیل خیریه‌ها و نهادهای عام المنفعه گفت: تبریز دومین شهری است که جمعیت هلال احمر در آن بعد از پایتخت در سال ۱۳۰۳ بنیان نهاده شده  و مردان و زنان بزرگی در راه اعتلای آن  قدم برداشته اند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم جمعیت هلال احمر جهش بسیار عظیمی در حوزه امدادی داشته است و جمعیت هلال احمر تبدیل به بزرگترین نهاد امدادرسان در کشور شده است.

معاون بهداشت درمان وتوانبخشی هلال احمر کشور تصریح کرد: در سایه حمایت های آیت الله رئیسی از هلال احمر و پیگیری های دکتر کولیوند امیدواریم در آینده شاهد اقدامات بسیار خوبی در هلال احمر باشیم.

وی افزود: در تبدیل وضعیت نیروها مخصوصا حل مشکل امدادگران ونجاتگران  اقداماتی در حال انجام است.

نامدار اظهار داشت: نفس مدیریت، بسیار سخت است و باید مدیر قسمتی از زندگی‌اش را برای مردم صرف کنند. مدیران ما سختی‌های زیادی می‌کشند در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت‌ها وامدار خون شهداست و همه مدیران مدیون خون شهدا هستند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا