اقتصادی

کالا های اساسی از شنبه وارد میشوند!

خبرمهم: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: از روز شنبه حجم قابل توجهی از کالاهای ضروری شامل برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت وارد بازار می شود که تزریق این کالاها، علاوه بر بهره‌مندی شهروندان باعث تنظیم قیمت کالاها نیز می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: از روز شنبه حجم قابل توجهی از کالاهای ضروری شامل برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت وارد بازار می شود که تزریق این کالاها، علاوه بر بهره‌مندی شهروندان باعث تنظیم قیمت کالاها نیز می‌شود. به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به کنترل بازار کالاها در شهرستان پیشوا اظهار کرد: همه کالاهای اساسی مورد نیاز شهرستان به میزان لازم تامین شده و مردم از این بابت نگران نباشند.

وی با بیان اینکه کالاهای قابل توجهی وارد بازار می شود ادامه داد: از روز شنبه نیز حجم قابل توجهی از کالاهای ضروری شامل برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت وارد بازار می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تزریق این کالاها، علاوه بر بهره‌مندی شهروندان باعث تنظیم قیمت کالاها نیز می‌گردد.

تاجیک نوری با تاکید بر گشت های متعدد و برخورد با متخلفان تصریح کرد: روزانه با انجام گشت‌های متعدد با هدف پیشگیری از تخلفات احتمالی، بازار به صورت مستمر رصد شده و بدون اغماض با متخلفان، گرانفروشان و کم‌فروشان برخورد قانونی صورت می‌گیرد‌./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا